Dla właścicieli firm
Widok głównyPodstawowe informacje
W dolnej części ekranu poniżej menu kafelkowego znajdują się Panele - są dostępne w zależności od uprawnień. W systemie jest kilka wersji paneli, które można dodawać i usuwać z ekranu.
Poprzez najechanie kursorem na prawy górny róg panelu pojawi się ikona do usunięcia panelu i przesunięcia panelu na inne miejsce
Usunięte i nowe panele można dodawać poprzez kliknięcie na “+” w każdej kolumnie pod panelami.
Po naciśnięciu “+” pojawia się lista dostępnych paneli.
Po kliknięciu w wybrany panel przenosi się on na ekran główny.
Do wyboru są następujące panele:
- Ostatnio wystawione faktury - pokazuje listę ostatnio wystawionych faktur sprzedażowych.
- Ostatnio dodane wydatki - pokazuje listę ostatnio dodanych wydatków.
- Najnowsze analizy - pokazuje uproszczone wyniki wszystkich firm podpiętych pod dany login.
- Na skróty - najważniejsze skróty do modułów systemu, dzięki którym w szybki sposób dostaniemy się do określonych funkcji systemu.
- Skanuj faktury - okienko do “wrzucania” skanów do rozpoznania (OCR) bez wchodzenia w moduł skanowania.
- Statystyka pracowników - moduł dostępny tylko dla biur rachunkowych.
- Statystyka dokumentów - moduł dostępny tylko dla biur rachunkowych.