Dla właścicieli firm
Kasa Niezbędne ustawieniaPozycje raportu
Lista pozycji w raporcie przy edycji

- Z poziomu pozycji raportu - możemy:
- dodać nowy dokument (KP- kasa przyjmie, KW- Kasa wyda),
- z prawej strony nacisnąć przycisk - Opcje.
- edytuj pozycje raportu kasowego,
- usuń pozycję raportu.
dodawanie KP lub KW
Po naciśnięciu Dodaj dokument pojawi się formatka:

- W pierwszym polu wybieramy dokument:
- dowód wpłaty (KP),
- dowód wypłaty (KW).
- Następnie wybieramy serię numeracji wybranego dowodu, którą zdefiniowaliśmy na wstępie. Jeżeli chcemy nadać numer dokumentu ręcznie możemy tu zmienić serię numeracji na Numer wpisany ręcznie i wtedy pole Numer będzie gotowe do edycji.
- Numer zostanie nadany automatycznie na podstawie daty dokumentu, rodzaju dowodu i serii numeracji. Numer ten można ręcznie modyfikować klikając Zmień.
- Data wystawienia - data wystawienia dokumentu (automatycznie “podpowiada się” data bieżąca).
- Kategoria - domyślnie są zdefiniowane
cztery kategorie, ale można dopisywać kolejne. Jedna jest szczególna i
nie można jej zmienić - kategoria Inne jako jedyna powoduje wywołanie pola Konto przeciwstawne, gdzie możemy z planu kont wybrać dowolne konto, na które chcemy zaksięgować pozycję wyciągu.:
W kolejnej części dokumentu kasowego mamy pola

- Kontrahent - możemy wtedy wpisywać, wyszukiwać, dodawać dane kontrahenta na ogólnych zasadach.
- Pracownik - możemy przeszukiwać kartotekę pracowników.
- Brak kontrahenta - zapis nie będzie przypisany do żadnego kontrahenta i pracownika.
W zależności od wyboru okienko danych zmienia się odpowiednio
W kolejnej sekcji dodajemy dane pozycji dokumentu.

Usuwanie pozycji - po dodaniu drugiej pozycji przy każdej z nich pojawi się przycisk do usunięcia pozycji.

Stopka dokumentu kasowego.

Na końcu dokumentu możemy uzupełnić dane wystawiającego, sprawdzającego oraz zatwierdzającego - te dane następnie wydrukują się na dokumentach KP i KW.
Na końcu mamy do wyboru Dodaj albo Anuluj.