Odświeżony panel dla biur rachunkowych

Odświeżony panel dla biur rachunkowych

Wprowadziliśmy kilka nowych elementów w panelu dla księgowych. Dzięki nim łatwiej będzie zapanować nad dokumentami i usprawnić komunikację między pracownikami.

Zacznijmy od panelu użytkownika – tutaj pojawiła się opcja „Zarządzanie biurem”. W niej można dodać nowych pracowników, przedłużyć pakiet. Natomiast w module płatności, od teraz jednym klinięciem podłącza się kartę płatniczą. To na pewno przyspieszy comiesięczne rozliczenia z Taxomatic.

Kontrolowanie pracowników

Księgowi mają bardzo dużo obowiązków. Oprócz rozliczeń dla klientów, świadczą także usługi doradcze, muszą być na bieżąco ze zmianami w prawie. Na zarządzanie firmą i nadzorowaniem pracy zespołu zostaje już niewiele czasu. Dlatego w Taxomatic tuż po zalogowaniu właściciel biura rachunkowego:

  • dowie się, jakich i ile deklaracji zostało przygotowanych i wysłanych przez program.
  • sprawdzi, które z deklaracji mają już UPO.
  • zweryfikuje, ilu klientów biuro obsługuje w danym miesiącu i z jakiego pakietu dana firma korzysta (pomocne, jeśli to biuro opłaca abonament Taxomatic za klienta).
  • sprawdzi, ile czasu w miesiącu dany pracownik poświęcił konkretnej firmie.
  • przejrzy statystyki dokumentów: ile zostało wprowadzonych automatycznie a ile ręcznie, oraz ile spraw zostało do zrobienia.

Dodaj to, z czego realnie korzystasz

Nie chcieliśmy powtórzyć błędu innych programów księgowych i podać kilkuset funkcji w nieprzyjemnej formie. Mamy przejrzysty i estetyczny panel, z którego można usuwać elementy, których nie potrzebujemy oraz dodawać nowe.

Usuwanie pracownika w panelu Taxomatic Dodawanie pracownika w panelu Taxomatic

Kolejne nowości

Coraz więcej pomysłów i sugestii zostawicie na naszej skrzynce info@taxomatic.pl, jak i wiadomościach na https://www.facebook.com/Taxomatic/. Dziękujemy ;) Już niebawem w pełni uruchomimy nowy sposób płatności dla biur rachunkowych. Księgowy będzie mógł sam zapłacić za swoich klientów w korzystnym rozliczeniu zbiorczym.

Aktualności

Program Przedsiębiorco, czy korzystasz już ze swoich praw? Najważniejsze zmiany w 2019 r.

Jak prowadzić firmę jeśli czujemy, że nie jesteśmy na bieżąco z prawem? Być może jest ulga z której nie korzystamy i płacimy większe podatki..Nie każdy ma możliwość rozmowy z doradcą finansowym. Jak za tym wszystkim nadążyć? Przedstawiamy najważniejsze zmiany dla rozliczeń firm. Przeczytaj i od razu wdrażaj, nim pojawią się kolejne zmiany.

9 Lipiec 2019

Program Faktoring - źródło finansowania dla biznesu

Jak wynika z badania przeprowadzonego w 2018 roku przez firmę faktoringową SMEO oraz Erif BIG - większość właścicieli małych firm, w przypadku problemów z płynnością finansową, sięga do kieszeni własnej lub zapożycza się u znajomych czy rodziny. Są jednak lepsze sposoby - dziś przybliżymy wam usługę faktoringu.

4 Lipiec 2019